Ayudas a proyectos de I+D en líneas estratégicas en el marco de la iniciativa «TransMisiones»

Del 23 de maig al 21 de juny de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Els ajuts tenen com a objecte finançar projectes d'R+D executats en col·laboració per una agrupació d'organismes de recerca i difusió de coneixements amb la finalitat de donar resposta als desafiaments identificats a les prioritats temàtiques, recollides a l'annex II de la convocatòria.

El projecte s'emmarcarà en una actuació coordinada d’R+D, en el marc de la iniciativa “TransMisiones” 2024, en què col·laboren dues agrupacions diferents, una formada per organismes de recerca i de difusió de coneixement i una altra formada per empreses.

La quantia màxima destinada a finançar aquesta convocatòria és de 40.000.000 d'euros.

Podran ser beneficiàries dels ajuts

• Els organismes públics de recerca,
  • Les universitats públiques i privades,
  • Les entitats i institucions sanitàries públiques i privades sense ànim de lucre,
  • Els Instituts de recerca sanitària acreditats,
  • Els Centres Tecnològics i Centres de Suport a la Innovació Tecnològica, i
  • Altres centres de R+D+i, públics i privats sense ànim de lucre.

BOE 121, de 18/05/2024

Del 23/05/2024 al 21/06/2024, a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura