Ayudas del Programa de Becas Máster CNIC ACCIONA 2024

Del 19 de maig al 7 de juny de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Centro Nacional de Investigaciones Cardiovasculares Carlos III - ACCIONA

El Centre Nacional d'Investigacions Cardiovasculars (CNIC), en col·laboració amb ACCIONA i amb la finalitat de contribuir al perfeccionament del potencial humà en l'àmbit de la investigació cardiovascular, ofereix a través d'aquest programa el suport econòmic necessari perquè els estudiants puguin cursar un màster oficial en biomedicina a una universitat pública espanyola, completant les pràctiques del TFM en un laboratori del CNIC.

Després de la realització del Màster, i en funció dels resultats, amb avaluació positiva per la direcció de grup i avalat per la direcció científica del CNIC, el CNIC podrà oferir al participant, un contracte laboral de fins a un any de durada amb l'objectiu de aprofundir en la formació científica.

Es concediran 9 beques en règim de concurrència competitiva. Les persones seleccionades rebran una subvenció màxima de 9.600 € que es distribuirà en mensualitats, tal com es descriu a les bases reguladores, segons els crèdits (ECTs) dels estudis de màster proposats. La percepció d’aquesta subvenció és incompatible amb qualsevol contracte laboral, beca o ajut finançat amb fons públics. També es cobrirà un viatge d'anada i tornada des del lloc de residència a Madrid, fins a un màxim de 300 € i d'acord amb la política de viatges del CNIC.

A les persones participants, se'ls abonarà el cost de la matrícula del màster fins a un màxim de 3.624,00 € després de la presentació al CNIC del justificant final de la matrícula en què figuri la liquidació econòmica de preu abonat. Així mateix, s'han d'abonar les taxes d'expedició del títol una vegada finalitzat el màster.

Graduats en ciències del camp de la biomedicina i disciplines relacionades i en possessió de la titulació necessària per accedir als estudis d'un màster.

BOE 121, de 18/05/2024

Del 19/05/2024 al 07/06/2024