Becas para la formación especializada en áreas y materias educativas

Del 20 de juny al 10 de juliol de 2024

Ministerio de Educación, Formación Profesional y Deportes

Formació especialitzada aplicada en àrees i matèries educatives desenvolupades pel Ministeri d'Educació, Formació Professional i Esports a la Subdirecció General de Cooperació Territorial i Innovació Educativa i a l'Institut Nacional d'Avaluació Educativa, de la Direcció General d'Avaluació i Cooperació Territorial, promovent la participació i col·laboració dels beneficiaris en les tasques formatives que els siguin encomanades a les unitats administratives durant un termini màxim de dotze mesos.

• Ser major d'edat i posseir la nacionalitat espanyola, d'algun altre Estat Membre de la Unió Europea o dels signataris de l'Acord sobre l'Espai Econòmic Europeu i tenir residència legal a Espanya en el moment de la incorporació al gaudi de la beca. Si no es té la nacionalitat espanyola, caldrà acreditar un nivell C2 d'espanyol segons el Marc Europeu Comú de Referència per a les llengües.
  • Tenir la condició de titulat requerida per a cada tipus de beca i haver-la obtingut amb posterioritat a l'1 de gener de 2019. A aquests efectes no es considerarà com a data de referència la d'expedició del títol exigible per al perfil ni, si escau, la del curs de postgrau o la de la resolució de reconeixement, equivalència o homologació.

Els títols obtinguts en universitats, institucions o centres estrangers han de comptar amb la resolució de reconeixement, equivalència o homologació corresponent de conformitat amb els procediments previstos en l'ordenament jurídic espanyol.

BOE 148, de 19/06/2024

Del 20/06/2024 al 10/07/2024 a les 15:00 hores (CET)

Ciències Socials