Beques de col·laboració 2024

Del 20 de juny al 18 de juliol de 2024

Departament de Drets Socials

Les beques de col·laboració tenen la finalitat de millorar la formació teoricopràctica i la preparació professional de les persones seleccionades mitjançant la realització d'estudis i recerques relacionades amb els àmbits d'actuació del Departament de Drets Socials, sota la tutoria de la persona del Departament que es designi a aquest efecte.

Àmbits competencials propis del Departament de Drets Socials en els quals es desenvoluparan els estudis i treballs de recerca:

• Els serveis socials i la protecció social.
  • La joventut.
  • La gent gran.
  • Les famílies, la infància i l'adolescència, l'acolliment i les adopcions.
  • Les persones amb discapacitat i dependències.
  • La inclusió social.
  • L'acció comunitària, el tercer sector i el voluntariat.
  • La innovació social.

Cada beca té una dotació econòmica de 1.850,00 euros.

• Persones que hagin obtingut el títol de doctorat, màster, postgrau o grau durant els dos anys anteriors a la data de publicació de la convocatòria de la beca, en alguna de les branques de coneixement següents: arquitectura, ciències polítiques, sociologia, economia, estadística, matemàtiques, física, enginyeries informàtiques, psicologia, pedagogia, psicopedagogia, treball social, educació social, teràpia ocupacional, informació i documentació, gestió d'informació i documentació digital, gestió i administració pública, investigació de mercats i dret.
  • Persones que siguin estudiants d'un màster, postgrau o doctorat en el moment de sol·licitar la beca i en alguna de les especialitats que indica l'apartat a), prioritàriament en les branques de coneixement associades als àmbits temàtics o línies de recerca que determina la convocatòria.

DOGC 9187, de 19/06/2024

Del 20/06/2024 al 18/07/2024 a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats