Premis CAC a la investigació sobre comunicació audiovisual

Del 4 de juliol al 14 d'octubre de 2024

Consell de l'Audiovisual de Catalunya

Els premis es convoquen en dues categories:

• Premi de tema obert: es poden presentar investigacions sobre qualsevol temàtica vinculada als serveis de comunicació audiovisual en el sentit més ampli del concepte, amb independència del suport (ràdio, televisió, cinema, internet), la tecnologia i la plataforma de distribució.
  • Premi de tema específic: un premi específic de recerca sobre prospectiva i futur de l'audiovisual en què s'investiguin aspectes innovadors i transformadors de la comunicació (tecnològics, regulatoris, econòmics, educatius, de producció, de distribució, d'ús i de consum).

Tots els treballs es poden elaborar des de qualsevol disciplina o àrea de coneixement, com ara la comunicació, el dret, l'economia, la ciència política o la sociologia, entre d'altres.

Els treballs que es presentin a la convocatòria han de complir els requisits següents:

• a) Ser investigacions originals i inèdites que no hagin obtingut cap altre premi amb dotació econòmica. També s'accepten les tesis per compendi i els treballs incorporats en repositoris públics d'institucions universitàries.
  • b) Les recerques que hagin rebut finançament, ho han de fer constar. Queden exclosos de la convocatòria aquells treballs que hagin rebut qualsevol tipus de finançament del Consell de l'Audiovisual de Catalunya.
  • c) Les recerques s'han d'haver finalitzat entre el 2022 i el 2024.
  • d) Els treballs es poden presentar en qualsevol de les llengües oficials a Catalunya o en anglès.

Persones investigadores de qualsevol àmbit i disciplina que, de manera individual o col·lectiva, hagin realitzat recerca sobre la comunicació audiovisual.

DOGC 9196, de 03/07/2024

Del 04/07/2024 al 14/10/2024