Beques-ajuts pluriennals a projectes de recerca en l'àmbit de l'organització territorial del poder. Modalitat 4. Ajuts per a projectes de recerca d'universitats

Del 28 de març al 27 d'abril de 2023

Departament de la Presidència – Institut d’Estudis de l’Autogovern

Els projectes de recerca, en totes les modalitats, han de tractar algun d'aquests àmbits analitzats preferentment des de la perspectiva comparada i des de les àrees de coneixement del dret, la ciència política, l'economia, la sociologia i la filosofia política:

1. L'autogovern de Catalunya.
  2. L'Estat de les autonomies
  3. L'autogovern de Catalunya en el context de la Unió Europea
  4. El federalisme i altres formes d'estat compost
  5. L'autodeterminació i la secessió

Els terminis d'execució dels projectes és de dos anys com a màxim.

S'estableixen dos tipus d'ajuts a projectes de recerca:

1. Projectes de recerca amb un pressupost que oscil·li entre 5.000 i 10.000 €.
  2. Projectes de recerca amb un pressupost que oscil·li entre 10.001 i 45.000 €.

Els projectes no poden haver rebut finançament de la Generalitat de Catalunya o d'altres administracions o d'entitats públiques o privades.

Resten exclosos de l'objecte d'aquests ajuts els projectes que tinguin com a objecte exclusiu l'organització i la realització de cursos, seminaris o congressos.

Universitats públiques del sistema universitari català i centres de recerca a Catalunya que s'han de dur a terme per equips de recerca que poden estar constituïts per personal investigador d'universitats i centres de recerca de Catalunya, de la resta de l'Estat i de l'estranger.

DOGC 8883 (27/03/2023)

Del 28/03/2023 al 27/04/2023