Ayudas de la Cátedra AgroBank para la transferencia del conocimiento al sector agroalimentario

Del 16 de setembre al 31 d'octubre de 2024

Cátedra AgroBank

Dotar els grups de recerca espanyols d'una ajuda per poder iniciar la transferència del coneixement de descobriments o invencions que es trobin en un estat avançat de desenvolupament al sector productiu agroalimentari, amb el concurs d'una empresa interessada a implementar aquests avenços del coneixement.

Se seleccionarà un únic projecte, el finançament del qual serà de 15.000 euros.

Grups de recerca d'universitats i centres de recerca espanyols, que han de treballar conjuntament amb una empresa espanyola del sector agroalimentari, per desenvolupar un projecte d'innovació de caràcter limitat. L'investigador responsable del projecte ha de tenir durant tota la durada una vinculació permanent amb la universitat o centre de recerca sol·licitant.

Pàgina web de la Cátedra AgroBank

Del 16/09/2024 al 31/10/2024 a les 14:00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Enginyeria i Arquitectura