Premis Nacionals de Recerca 2024. Premi Nacional a l'Impuls de la Transferència del Coneixement

Del 17 de juliol al 26 de setembre de 2024

Generalitat de Catalunya - Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació

Reconèixer l'excel·lència dels agents del sistema de recerca i innovació involucrats en la transferència del coneixement entre diferents actors, de manera col·laborativa, amb l'objectiu d'impactar en els àmbits econòmic, social, cultural i ambiental del país.

El premi reconeix la tasca d'impuls i promoció de la valorització i la transferència del coneixement i de la innovació de base científica que genera impacte en la nostra societat i en l'economia. Guardona les iniciatives, models organitzatius, procediments, programes o serveis amb un impacte rellevant en el model de transferència, en especial per part de les unitats de transferència de coneixement del sistema català de recerca i innovació.

El premi consisteix en una figura acreditativa del ceramista i escultor Jordi Serra i la quantitat de 10.000 euros.

Poden presentar-s'hi les universitats, centres de recerca i centres tecnològics, fundacions i altres entitats i agents del sistema de recerca i innovació de Catalunya, que hagin destacat per la seva l'excel·lència en l'impuls i la gestió de la transferència del coneixement i el seu impacte socioeconòmic.

DOGC 9205, 16/07/2024

Del 17/07/2024 al 26/09/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats