Premis Nacionals de Recerca 2024. Premi Nacional d'Innovació a la Creació d'una Empresa de Base Científica

Del 17 de juliol al 26 de setembre de 2024

Generalitat de Catalunya - Fundació Catalana per a la Recerca i la Innovació

Estimular la creació d'empreses de base científica, reconèixer la importància, impulsar i donar notorietat a la translació dels resultats de la recerca a la societat i destacar l'increment del potencial socioeconòmic i del benestar de la societat mitjançant la formació d'empreses sorgides de la recerca.

El premi consisteix en una figura acreditativa del ceramista i escultor Jordi Serra.

Les 12 universitats i centres de recerca reconeguts, sense ànim de lucre, que participin del sistema d’R+D+I de Catalunya, mitjançant la creació d'una empresa, basada en la recerca, amb una antiguitat ≤ a 3 anys.

El premi va adreçat a la universitat o centre de recerca impulsor.

DOGC 9205, 16/07/2024

Del 17/07/2024 al 26/09/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats