Ayudas a la Investigación Ignacio H. de Larramendi 2024

Del 14 de juny al 7 d'octubre de 2024

Fundación MAPFRE

Ajuts a la investigació per un valor total màxim de 265.000 euros, a fi de facilitar suport econòmic per a la realització de projectes de recerca en les àrees següents:

• Promoció de la salut: s'atorgaran ajuts per un valor brut màxim de 30.000 euros per ajut.
  • Assegurança i previsió social: s'atorgaran ajuts per un valor brut màxim de 15.000 euros per ajut.

Investigadors o equips de recerca de l'àmbit acadèmic i professional liderats per un investigador, que vulguin desenvolupar programes de recerca a les línies temàtiques establertes, de forma independent o en el marc d'universitats, hospitals, empreses o centres de recerca a què estiguin adscrits.

A efectes de la sol·licitud, aquest investigador, l'investigador principal, haurà de ser únic per projecte.

Web de la Fundació MAPFRE

Del 14/06/2024 al 07/10/2024, a les 23.59 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Socials