Subvenciones para Redes de Investigación Cooperativa Orientadas al Resultado en Salud (RICORS) 2024

De l'1 d'agost al 19 de setembre de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Instituto de Salud Carlos III

Facilitar la transferència de coneixement, eliminant les barreres existents entre els diferents actors en l'àmbit del Sistema Nacional de Salut (d'ara endavant, SNS) i incrementant les capacitats per a l'impacte en resultats en salut com a conseqüència de la transferència àgil i efectiva a l'SNS , així com els recursos de divulgació i comunicació de l'R+D+I a la societat.

Totes les entitats que desenvolupin activitats d’R+D+I en Biomedicina o en Ciències i Tecnologies de la Salut, d'acord amb una de les següents tipologies de centres:

• Els instituts de recerca sanitària acreditats per ordre ministerial (IIS).
  • Les entitats i institucions sanitàries públiques amb activitat clínica assistencial: hospitals, centres d’atenció primària i altres centres assistencials diferents dels anteriors amb llicència d’activitat sanitària expedida per l’autoritat competent.
  • Les entitats i institucions sanitàries públiques sense llicència d’activitat sanitària, però amb activitat d’R+D+I demostrable a l’àrea de coneixement de Salut Pública.
  • Les entitats i les institucions sanitàries privades, amb llicència d'activitat sanitària, vinculades o concertades a l'SNS.
  • Els organismes públics de recerca (OPI).
  • Les universitats públiques i universitats privades amb capacitat i activitat demostrada en R+D.
  • Altres centres públics d'R+D, de recerca i difusió de coneixements i d'infraestructures de recerca, amb personalitat jurídica pròpia, diferents dels OPI, vinculats o dependents de l'Administració General de l'Estat o de la resta de les administracions públiques i dels seus organismes, sigui quina sigui la seva forma jurídica, sempre que als seus Estatuts, a la normativa que els reguli o al seu objecte social tinguin definida entre les seves activitats l’ R+D+I en Biomedicina o en Ciències i Tecnologies de la Salut.
  • Les entitats públiques i privades sense ànim de lucre que realitzin i/o gestionin activitats d’R+D, generin coneixement científic o tecnològic o facilitin la seva aplicació i transferència.
  • Els consorcis públics i els consorcis públics estatals amb activitat en R+D+I a Biomedicina o en Ciències i Tecnologies de la Salut.
  • Altres unitats de l’Administració sanitària.

BOE 181, de 27/07/2024

De l’01/08/2024 al 19/09/2024 a les 15:00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida