Premio a las Buenas Prácticas Educativas en Privacidad y Protección de Datos Personales para un Uso Responsable y Seguro de Internet por los Menores

Del 26 de maig al 15 d'octubre de 2024

Agencia Española de Protección de Datos

Premiar l'adopció de bones pràctiques (projectes tècnics, organitzatius, mètodes, accions de promoció i conscienciació, tallers, simulacres, materials de difusió, etc.) que promoguin i difonguin el dret fonamental a la protecció de dades personals entre els alumnes d'Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional; i contribueixin a conscienciar-los sobre el valor de la privacitat i perquè realitzin una utilització responsable de la informació de caràcter personal, tant pròpia com de terceres persones, a internet.

El premi es convoca en dues modalitats:

i. Modalitat A. A les bones pràctiques dutes a terme pels centres d'ensenyament públics, concertats i privats d'Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional, entenent-se per tals els centres docents que preveu la base segona.

ii. Modalitat B. Al compromís de persones, institucions, organismes, entitats, organitzacions i associacions, públiques i privades, que s'hagin distingit de manera destacada per l'impuls i difusió entre els menors d'edat de bones pràctiques per a un ús segur d'internet, relacionades fonamentalment amb la informació personal i amb el valor de la privacitat.

Per a la modalitat A: Centres d'ensenyament públics, concertats i privats d'Educació Primària, Educació Secundària Obligatòria, Batxillerat i Formació Professional.

Per a la modalitat B: Persones, institucions, entitats, organismes, organitzacions i associacions, públiques i privades, que s'hagin distingit de manera destacada per l'impuls i difusió entre els menors d'edat de bones pràctiques per a un ús segur d'internet.

BOE 127, de 25/05/2024

Del 26/05/2024 al 15/10/2024