Premio Comunicación de Protección de Datos Personales

Del 26 de maig al 15 d'octubre de 2024

Agencia Española de Protección de Datos

Premiar els treballs que:

1. Signifiquin una aportació destacada a la promoció i difusió entre els ciutadans dels principis de el dret fonamental a la protecció de dades personals.
  2. Contribueixin a fomentar la conscienciació dels que manegen informació personal sobre les seves responsabilitats en la garantia d'aquest dret.

Podran ser mereixedors d'aquest premi els següents treballs:

1. Aquells treballs individuals difosos en mitjans de comunicació com ara un editorial, notícia, reportatge o programa de ràdio o televisió puntualment dedicats a la matèria objecte de la convocatòria.
  2. Projectes periodístics i campanyes audiovisuals com ara sèries de notícies, seccions o peces difosos per un mitjà de comunicació que defineixin un compromís editorial amb la promoció de el dret fonamental a la protecció de dades.

Podran prendre part al concurs:

• Periodistes pels treballs publicats en un mitjà de comunicació o
  • Un mitjà de comunicació, incloent els blocs integrats en mitjans de comunicació, per una campanya global.

BOE 127, de 25/05/2024

Del 26/05/2024 al 15/10/2024