Ayudas a redes de investigación 2024

Del 12 de juny al 10 de juliol de 2024

Ministerio de Ciencia, Innovación y Universidades - Agencia Estatal de Investigación

Incentivar la creació de xarxes de recerca per promoure la complementarietat de capacitats i optimitzar els recursos de recerca existents. Les activitats cientificotècniques a les quals van dirigides aquestes xarxes han de demostrar el seu valor afegit sobre la consecució d'objectius comuns i compartits i la realització d'activitats que no es podrien finançar a través d'altres instruments.

Els ajuts finançaran les activitats per a la creació i desenvolupament de xarxes de grups de recerca encaminades a:

• Fomentar la col·laboració, coordinació i creació de sinergies i complementarietat entre grups de recerca finançats en convocatòries anteriors de projectes del Pla Estatal d'R+D+I, així com incrementar l'impacte dels resultats de recerca obtinguts en aquests projectes (Modalitat: Xarxes temàtiques).
  • Fomentar la coordinació interna i les activitats de les xarxes d'Infraestructures Científiques i Tècniques Singulars (ICTS) i ICTS distribuïdes incloses al mapa d'ICTS vigent, aprovat pel Consell de Política Científica, Tecnològica i d'Innovació (Modalitat: Xarxes ICTS).
  • Contribuir a la gestió ia la coordinació nacional d'iniciatives estratègiques d’R+D+I nacionals o internacionals (modalitat: xarxes estratègiques).

Podran ser entitats beneficiàries de les ajudes:

• Els organismes públics de recerca,
  • Les universitats públiques i privades,
  • Les entitats i institucions sanitàries públiques i privades sense ànim de lucre,
  • Els Instituts de recerca sanitària acreditats,
  • Els Centres Tecnològics i Centres de Suport a la Innovació Tecnològica, i
  • Altres centres d’R+D+I, públics i privats, sense ànim de lucre.

BOE 130, de 29/05/2024

Del 12/06/2024 al 10/07/2024 a les 14.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats