Becas de formación en gestión documental y archivística relacionada con los fondos documentales del Tribunal Constitucional

Del 31 de maig al 30 de juny de 2024

Tribunal Constitucional

Les beques tenen per objecte la formació teoricopràctica en tasques relacionades amb l'estudi i el tractament arxivístic de la documentació de l'Arxiu del Tribunal Constitucional. Els estudis i els treballs realitzats quedaran en propietat del Tribunal.

Es convoquen dues beques, que tindran una durada de dotze mesos. Les beques podran ser prorrogades, si fos convenient per al programa de formació i amb l'acceptació prèvia de l'interessat, per un màxim de sis mesos, d'acord amb les disponibilitats pressupostàries.

Les persones beneficiàries de les beques comptaran amb l'assessorament, l'orientació i la direcció de l'arxiver en cap del Tribunal, que definirà les tasques a realitzar d'acord amb el pla de formació corresponent.

El gaudi d'aquestes beques no suposarà cap vinculació laboral o funcionarial entre les persones beneficiàries de les beques i el Tribunal Constitucional. No és aplicable a aquestes beques l’Estatut del personal investigador en formació.

La dotació de cada beca serà de 1.260 euros bruts mensuals.

Per optar a aquestes beque s'hauran d'acreditar documentalment els requisits següents:

• Estar en possessió d'algun dels títols acadèmics següents: Llicenciat o graduat universitari o bé un títol d'un altre país que acrediti una formació equivalent.
  • Haver finalitzat els estudis per obtenir el títol universitari indicat a l'apartat anterior amb posterioritat a l'1 de gener de 2019.

BOE 131, de 30/05/2024

Del 31/05/2024 al 30/06/2024