Premios Celia Amorós de Ensayo Feminista

Del 14 d'agost al 14 de desembre de 2024

Ministerio de Igualdad - Instituto de las Mujeres

Fomentar i premiar la investigació relacionada amb els estudis feministes des de qualsevol disciplina acadèmica.

Les obres hauran de ser inèdites i podran ser escrites a qualsevol de les llengües cooficials de l'Estat, acompanyades de traducció en llengua castellana.

La dotació econòmica és de 15.000 euros per a l'obra guanyadora i de 5.000 euros per a l'accèssit, sent la quantia màxima dels premis de 20.000 euros.

Podran participar-hi autores sense límit d'edat, admetent-se treballs realitzats a nivell individual o per un equip de recerca (integrat almenys pel 75% de dones).

BOE 195, de 13/08/2024

Del 14/08/2024 al 13/12/2024, a les 15.00 hores (CET)

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats