Ayudas económicas para el desarrollo de proyectos de investigación sobre adicciones

Del 12 de juny a l'11 de juliol de 2024

Ministerio de Sanidad

Ajuts econòmics per al desenvolupament de projectes de recerca sobre addiccions realitzats per entitats públiques o privades sense ànim de lucre, en règim de concurrència competitiva, d'acord amb el que estableix l'Estratègia Espanyola de Ciència i Tecnologia i Innovació 2021-2027, a l'Acció Estratègica en Salut del Pla Estatal de Recerca Científica i Tècnica i d'Innovació 2021-2023, i a l'Estratègia Nacional sobre Addiccions 2017-2024, disponible a la pàgina web de la Delegació del Govern per al Pla Nacional sobre Drogues: https://pnsd.sanidad.gob.es/pnsd/estrategiaNacional/home.htm.

Centres espanyols d'R+D tant públics com privats sense ànim de lucre. A aquests efectes s'entén per:

• Centre públic d'R+D: Les Institucions sanitàries públiques; les universitats públiques i els organismes públics de recerca reconeguts com a tals per la Llei 13/1986, de 14 d'abril, de foment i coordinació general de la investigació científica i tècnica, i qualsevol altre centre d'R+D dependent de les administracions públiques.
  • Centre privat d'R+D sense ànim de lucre: Les institucions sanitàries privades, les universitats privades i altres entitats privades dedicades exclusivament a la investigació que tinguin personalitat jurídica pròpia i capacitat o activitat demostrades en accions d'R+D i que no tinguin ànim de lucre.

BOE 141, d’11/06/2024

Del 12/06/2024 al 11/07/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats