Certamen Nacional de Jóvenes Emprendedores 2024

Del 15 de juny al 12 de juliol de 2024

Ministerio de Juventud e Infancia - Instituto de la Juventud

Donar suport a joves que lideren projectes innovadors i viables, d'empreses ja constituïdes, amb una antiguitat màxima de tres anys i mínima d'un a la data límit de la presentació de les sol·licituds, amb independència del sector en què es promoguin. Per això, als deu primers seleccionats els serà concedit un ajut econòmic que els faciliti la consolidació del projecte d'empresa promogut per cadascun.

Joves de nacionalitat espanyola i aquells amb residència legal a Espanya, persones físiques o jurídiques.

Quan es tracti de persones físiques, aquestes han de tenir residència legal i permís de treball a Espanya, i que no superin l'edat de 35 anys a la data límit de la presentació de les sol·licituds.

Quan el projecte sigui realitzat per una persona jurídica, la sol·licitud l'ha de presentar el representant legal d'aquesta persona jurídica, que en cap cas no ha de superar els 35 anys. Així mateix, el capital social ha de pertànyer majoritàriament (51%) a joves que no superin els 35 anys.

BOE 144, de 14/06/2024

Del 15/06/2024 al 12/07/2024

Ciències de la Salut – Ciències de la Vida – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats