Pla Complementari de Biotecnologia aplicada a la Salut - Programa SCREENTECH - Crida expressions interès

Del 27 de març al 2 de maig de 2023

Ministerio de Ciencia e Innovación – Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)

Crida d'expressions d'interès per prioritzar iniciatives de cribat de fàrmacs a la plataforma del IRB Barcelona finançada amb el Pla Complementari de Biotecnologia aplicada a la Salut.

El seu objectiu és permetre accelerar projectes de descobriment de nous compostos amb activitat terapèutica (fàrmacs) gràcies a l'execució de cribratges d'alt rendiment a la nova plataforma de cribratge de molècules de l'IRB Barcelona. D'aquesta manera, es vol contribuir al descobriment de sèries químiques que modulin l'activitat de dianes terapèutiques d'interès o fenotips, per accelerar els projectes cap a les fases d'identificació de caps de sèrie per a la seva posterior optimització durant la fase de optimització de Leads i identificació de candidats a fàrmac.

Els projectes prioritzats tindran disponible una dotació màxima (sense traspàs de fons) de 56.500 € per a realitzar la totalitat del cribat.

Entitats catalanes, públiques o privades, sense ànim de lucre, que facin activitats de recerca científica i tècnica enfocades a la medicina personalitzada (criteri d'elegibilitat).

Les entitats que vulguin presentar les seves propostes hauran de contactar durant aquesta fase de preparació amb la Plataforma de Cribat per avaluar la viabilitat tècnic-econòmica de la proposta, drugsp@irbbarcelona.org.

Per dubtes sobre els requeriments de la crida contacteu amb llamamientosplancomplentariosalud@ibecbarcelona.eu

Pàgina web de l' Institut de Bioenginyeria de Catalunya (IBEC)

Del 27/03/2023 al 02/05/2023 a les 23.59 hores (CEST)

Ciències Experimentals - Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Enginyeria i Arquitectura