Ajuts per publicar articles científics en accés obert

De l'1 de gener al 31 de desembre de 2023

Ajuts per finançar una part dels costos de publicació d'articles en revistes científiques d'accés obert que compleixin les condicions següents:

• Estar incloses dins el Directory of Open Access Journals.
  • Oferir un accés obert a la totalitat dels articles. Queden excloses d'aquesta convocatòria les revistes que només ofereixen en accés obert alguns dels articles.

Qualsevol membre del PDI o del PAS en servei actiu i qualsevol estudiant de la URV amb matricula en vigor que sigui autor/a d'un article acceptat a partir de l'1 de gener de 2023 per a la seva publicació en una revista científica d'accés obert. Com a mínim, un dels autors ha de ser PDI de la URV.

Només es podrà sol·licitar un únic ajut en aquesta convocatòria i tots els coautors signants de l'article de la URV tindran la consideració de beneficiaris de l'ajut.

Web de la Universitat Rovira i Virgili

De l’01/01/2023 al 31/12/2023

Ciències Experimentals – Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats