XI Premi Joan Oró de Recerca i Divulgació de la Recerca Científica

Del 8 de maig al 14 de juliol de 2023

Fundació Joan Oró - Associació Catalana de Comunicació Científica - Departament d'Universitats i Recerca

Reconèixer trajectòries científiques amb projectes i accions realitzades de manera continuada i efectiva durant els últims cinc anys (2019-2023), que vagin dirigides a la promoció i a la difusió dels resultats de la recerca científica de la persona candidata, i que continuïn en actiu actualment.

S'accepten trajectòries en les que s'hagi comunicat i divulgat la recerca pròpia en qualsevol format comunicatiu (conferències, tallers, publicacions impreses, llibres, articles, publicacions a internet, programes audiovisuals, de radiodifusió, projectes escènics, etc).

S'acceptaran només aquelles candidatures que hagin realitzat les seves accions com a iniciativa personal, no com a part d'un projecte institucional.

Qualsevol professional de la recerca científica en actiu que hagi realitzat accions continuades de comunicació i divulgació -principalment en llengua catalana- de la seva recerca durant els últims cinc anys (2019-2023) en l'àmbit personal, no a través de projectes institucionals, i així ho pugui acreditar a la seva candidatura. Es permet només una candidatura per participant. Queden exclosos de la present convocatòria els integrants del jurat i de la junta directiva de l'ACCC i de la Fundació Joan Oró.

Web de l’Associació Catalana de Comunicació Científica (ACCC)

Del 08/05/2023 al 14/07/2023

Ciències Experimentals – Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats