Ajuts Unzué-Luzón per a projectes de recerca en Esclerosi Lateral Amiotròfica (ELA)

Del 12 al 22 de juny de 2023

Fundación Luzón

Els projectes, tant individuals com coordinats, hauran d'abordar un dels tres eixos temàtics en què s'estructura el Programa d'R+D+I en ELA UNZUÉ-LUZÓN.

1. Estudi de les bases genètiques, moleculars, cel·lulars i epidemiològics de l'ELA i malalties de la motoneurona.
  2. Desenvolupament de biomarcadors diagnòstics, pronòstics i de resposta al tractament de l'ELA.
  3. Projectes preclínics que fomentin el desenvolupament de futurs fàrmacs per prevenir i/o pal·liar els efectes de l'ELA.

El Programa de suport R+D+I en ELA UNZUÉ-LUZÓN tindrà quatre convocatòries 2023-2026.

La convocatòria del 2023 està dotada amb un import de 640.000,00 euros per finançar projectes amb un import entre 100.000,00 € i 160.000,00 €.

Cada projecte tindrà una durada de tres anys des de la data de concessió de l’ajut.

• Entitats i institucions del Sistema Nacional de Salut
  • Universitàries públiques i privades
  • Organismes públics de recerca
  • Centres de recerca espanyols, públics o privats, amb entitat jurídica pròpia