Programa INVESTIGO POSTDOCTORAL - Ajuts per a la contractació de personal investigador postdoctoral 2023

Del 24 de maig al 6 de juny de 2023

Es convoquen 20 places per a la contractació de personal investigador postdoctoral per a activitats de recerca o innovació dins d'un laboratori, grup de recerca o departament, incloent el desenvolupament d'un projecte de recerca, tasques experimentals, anàlisi de dades i suport a la redacció d'articles científics. Per conèixer la descripció de cada plaça, visiteu el web del programa.

Per a cada un dels contractes, es destinaran 33.108,92€ per any per al finançament dels costos laborals i salarials, incloent-hi la cotització per tots els conceptes a la Seguretat Social. Es preveu que el salari brut que haurà de rebre la persona contractada és de 24.267,36 € per any.

Durada màxima dels ajuts: 2 anys, a temps complet.

Inici dels contractes: després del procés de selecció i fins a 01/09/2023 com a màxim.

Finalització dels contractes: 31/08/2025 com a màxim.

Requisits de les persones candidates:

• Estar en possessió del títol de doctor/a. S'entendrà com a data d'obtenció del títol de doctor/a la data de lectura i aprovació de la tesi.
  • Tenir 16 anys o més i no haver complert els 30 anys en la data d'inici del contracte objecte d'aquesta convocatòria.
  • Estar desocupat/da i inscrit/a com a demandant d'ocupació en el Servei Públic d'Ocupació de Catalunya en la data d'inici del contracte objecte d'aquesta convocatòria.
  • No haver desenvolupat cap tipus d'activitat de recerca ala URV i/o FURV en el termini dels 6 mesos immediatament anteriors a l'inici del contracte objecte d'aquesta convocatòria.

Per conèixer tots els requisits, visiteu el web del programa.

Web de la Universitat Rovira i Virgili

Del 24/05/2023 al 06/06/2023 fins a les 23:59 h. (CEST)

Ciències de la Vida – Ciències de la Salut – Ciències Experimentals – Ciències Socials – Enginyeria i Arquitectura – Humanitats